اولین واکنش پاکستان به حمله تروریستی در چابهار و راسک

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان حملات تروریستی در چابهار و راسک را به شدت محکوم و ضمن همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، گفت: اسلام‌آباد مصمم به همکاری با تهران برای مقابله با تهدید تروریسم است.

اولین واکنش پاکستان به حمله تروریستی در چابهار و راسک

به گزارش خبرآنلاین، ممتاز زهرا امروز در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در اسلام‌آباد در واکنش به حملات گروهگ تروریستی جیش الظلم در شهرستان‌های چابهار و راسک، گفت: پاکستان هرگونه اقدام تروریستی در کشور همسایه خود ایران را قویا محکوم می‌کند.

وی افزود: ما به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوییم و در این لحظات دشوار همبستگی خود را با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، ممتاز زهرا تاکید کرد: پاکستان در صورت هرگونه درخواست از سوی ایران آماده هر نوع حمایت و پشتیبانی است و اسلام‌آباد مصمم به همکاری با تهران برای راهکار مشترک علیه تهدید تروریسم است.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گروهک تروریستی جیش الظلم شامگاه گذشته همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در شهرستان‌های چابهار و کنارک با هدف تصرف، شهادت و یا اسارت تمامی نیروهای مستقر در این مکان‌ها حمله کرد که به لطف خدا و در سایه رشادت، شهامت و شهادت طلبی نیروهای جان بر کف سپاه، مرزبانی، انتظامی و دریابانی، عملیات آنها با شکست صددرصدی مواجه شد.

وی افزود: تمامی نیروهای دشمن در این عملیات به هلاکت رسیدند، در ۲ شهر چابهار و راسک تعدادی از تروریست‌های باقی‌مانده در محاصره کامل نیروهای امنیتی هستند که تا ساعتی دیگر که پیش‌بینی می‌شود حدود ۶ نفر هستند آنها نیز دستگیر یا به هلاکت خواهند رسید.

311311

دیدگاهتان را بنویسید