انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان

دبیرخانه دائمی «مُد زاگرس» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به این استان منتقل شد.

انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دبیرخانه دائمی «مُد زاگرس» با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات استان‌های زاگرس‌نشین در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برای یکسال به این استان منتقل شد.

در همین خصوص اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس با هدف حمایت از حجاب و عفاف پس از هشت سال معطلی در دولت سیزدهم احیا و فعال شده و هم‌اکنون این تفاهم‌نامه در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش اصیل ایرانی و نیز سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک جهان اسلام به امضای طرفین رسید.

وی مدت اعتبار این تفاهم‌نامه را یک‌ سال از تاریخ مبادله عنوان کرد و افزود: در صورت برگزاری این رویداد طی 2 سال پیاپی و موافقت طرفین، دبیرخانه دائمی رویداد «مد زاگرس» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منتقل خواهد شد.

روانشاد یادآور شد: این کارگروه براساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب سال ۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز حوزه مد و لباس کشور با مسوولیت و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی عضو تشکیل شده است‌.

46

دیدگاهتان را بنویسید