وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!

وایبر ویژگی جدیدی موسوم‌ به خلاصه‌کننده‌ی گفت‌وگوها با هوش مصنوعی را معرفی کرده است که خلاصه‌های مختصری از پیام‌های خوانده‌نشده در گروه‌های چت ارائه می‌دهد. این ابزار با استفاده از فناوری شرکت OpenAI می‌تواند به‌سرعت اطلاعات مهم را از بین ۱۰۰ پیام خوانده‌نشده استخراج کند.

وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!

به گزارش خبرآنلاین، ابزار خلاصه‌ساز هوش مصنوعی وایبر چکیده‌ی واضح و مختصری ارائه می‌دهد که تصمیمات کلیدی، کارهای قابل انجام و موضوعات مهم گفت‌وگو را مشخص می‌کنند. وایبر تصور می‌کند که این ویژگی می‌تواند در بسیاری از سناریوهای رایج مفید باشد، مانند والدینی که با برنامه‌های پیچیده برای فعالیت‌های کودکانشان مواجه هستند، دوستانی که رویدادها را هماهنگ می‌کنند یا هم‌سفرانی که در مورد جزئیات سفر تصمیم می‌گیرند.

استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. هنگام ورود به پیام‌های خوانده‌نشده، پیشنهادی برای مشاهده‌ی خلاصه‌ی گفت‌وگوها ارائه خواهد شد.

به نقل از زومیت، وایبر بر حفظ حریم خصوصی کاربران در طراحی این ویژگی تأکید می‌کند. خلاصه‌ی تولیدشده توسط هوش مصنوعی تنها برای کاربری قابل مشاهده خواهد بود که آن را درخواست داده است و هیچ جزئیات هویتی‌ای فراتر از نام کاربری را شامل نمی‌شود.

وایبر بیان می‌کند که محتوای گفت‌وگوها یا خلاصه‌های آن‌ها را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند و تجربه‌ای امن و محرمانه ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید