نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت به‌زودی رونمایی می‌شود

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی از نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت در آینده نزدیک خبر داد.

نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی مدیریت استراتژیک، اولین جشنواره تربیتی کشوری شجره طوبی صبح امروز به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. 

حجتالاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مدیریت استراتژیک، با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره طوبی، گفت: اصل جشنواره برآمده از الگوپردازی بوده یعنی به دنبال شناسایی الگوها و انتشار الگوهای تربیتی هستیم. 

وی افزود: برای مسأله الگویابی برنامه‌های متفاوتی داشته‌ایم که یکی از آن‌ها برگزاری این جشنواره است، نمونه‌های موفق موجود را شناسایی کرده و با افرادی که در این عرصه می‌خواهند فعالیت کنند، ارتباط شبکه‌ای و زیرساختی ایجاد می‌کنیم. 

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ارسال آثار این جشنواره از سال گذشته آغاز شد و بالغ بر 4 هزار اثر در جشنواره دریافت شد، در مرحله اول  نیز 100 اثر برتر انتخاب شد و در نهایت در 4 بخش اصلی جشنواره از 3 اثر برتر تقدیر خواهیم کرد. 

حجت‌الاسلام رضایی گفت: نرم‌افزار تخصصی و کاربردی برای کنشگران حوزه تعلیم و تربیت آماده کردیم که به نوعی دستیار تعلیم و تربیت آن‌ها باشد و به زودی رونمایی می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید