اجرای آهنگ همایون شجریان توسط یگان رزم‌نواز دانشگاه فراجا+ فیلم

سرهنگ فاضل علیشان فرمانده یگان رزم‌نواز دانشگاه تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) گفت: ما برای اولین بار با سازهای بادی برنجی، قطعه «ایران من» همایون شجریان را اجرا کردیم.

اجرای آهنگ همایون شجریان توسط یگان رزم‌نواز دانشگاه فراجا+ فیلم

فاضل علیشان فرمانده یگان رزم‌نواز دانشگاه تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: من  از کودکی علاقه زیادی به هنر داشتم و از سال ۶۸ موسیقی نظامی کار می‌کنم و خدا را شکر به هدفم در هنر رسیده ام و راضی هستم. وی با اشاره به موفقیت خود در حوزه موسیقی افزود: من دانش آموز ارتش بودم و دو سال موسیقی را همانجا آموزش دیده و نفر اول هنرستان ارتش شدم، بعد از آن که به یگان معرفی شدم جزو موزیک شهربانی سابق بودم و از سال۷۰ تا ۸۵ پنج دوره به عنوان نوازنده موزیک نیروی انتظامی، حائر رتبه اول نیروهای مسلح شدم. دوسال نیز فرمانده موزیک دژبان حفاظت بودم که پیشرفت زیادی داشتیم و به عنوان رهبر ارکستر گروه موزیک نیروی انتظامی در جشنواره ترنم، دو سال متوالی مقام اول را کسب کردیم. 

سرهنگ فاضل علیشان درباره برنامه جشنواره ترنم فتح اظهار داشت: سعی کردیم در جشنواره ترنم فتح در این دو سال متوالی قطعه های بین المللی ودرجه یک به نام گلادیاتور و استارز از جان فیلاپ سوزا را  اجرا کنیم و خدا را شکر در هر دو جشنواره مقام اول را کسب کردیم و امسال هم با قطعه ایران من به روی صحنه رفتیم. وی درباره اجرای قطعه «ایران من» با بیان اینکه استاد بنده در این قطعه، همایون شجریان بود و کاری بسیار قوی و بی نظیر از آب درآمد است که  با سازهای سنتی اجرا شد، ادامه داد: ما برای اولین بار با سازهای بادی برنجی آن را اجرا کردیم و دوستانی که موزیسین هستند می دانند که این کار چقدر سخت است  اما ما به خودمان این جرات را دادیم که این را کامل اجرا کنیم ولی خدارا شکر با پشتکار اعضای گروه و همکاران موزیک دانشگاه افسری این قطعه را به نتیجه رساندیم. 

دیدگاهتان را بنویسید