وداع باشکوه مردم هرمزگان با شهید امنیت/ پیکر شهید « سعید مریدی» در زادگاهش آرام گرفت + عکس

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم سعید مریدی با حضور پر شور مردم هرمزگان برگزار شد و پیکر پاک این شهید در شهر زیارتعلی بخش رودخانه آرام گرفت.

وداع باشکوه مردم هرمزگان با شهید امنیت/ پیکر شهید « سعید مریدی» در زادگاهش آرام گرفت + عکس

به گزارش مدیریت استراتژیک از رودان، مراسم وداع و تشییع شهید امنیت سرهنگ دوم  “سعید مریدی ”  باردیگر خروش موج‌های متراکم مردم انقلابی، غیرتمند و دلداده به نظام و انقلاب  را به تصویر کشید تا با تکرار حماسه‌های کم‌نظیر  رودان همیشه بیدار، نوید آرامش، امنیت و از میان رفتن غبار فتنه تجلی یابد.

امروز همه آمده بودند تا بار دیگر ثابت کنند در خط شهدا  خواهند ماند و شهدای مدافع امنیت تا ابد قهرمانان دفاع از امنیت و ناموس و مذهب و تمامیت ارضی کشور برای نسل های آینده خواهند ماند و نامشان بر تارک انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همیشه خواهد درخشید.

حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در این مراسم اظهار داشت: سبز قامت نیروی انتظامی بدانند برای ما خیلی عزیز اند، آنان که جان خود را برای مردم فدا می کنند اینگونه با شکوه و با عظمت هم مورد عنایت مردم شهید پرور قرار خواهند گرفت.

وی افزود: سبزپوشان ما بدانند که مردم تمام سختی ها و فداکاری های آنان را در ذهن دارند.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به فداکاری های نیروی انتظامی در اغتشاشات سال گذشته کشور گفت: سرو قامتان نیروی انتظامی در آن جریانات هم سنگ خوردند و هم آتش گرفتند و هم شهید تقدیم کردند اما لحظه ای برای امنیت مردم پا پس نکشیدند.

وی تصریح کرد: در آن روزها نیروی انتظامی ما برای اینکه بهانه ایی را بدست دشمنان ندهند با دست خالی به میدان می آمدند در واقع خود را فدا کردند تا نظام و انقلاب حتی زیر سوال هم نرود.

امام جمعه رودان گفت: این جانفشانی ها نیروی انتظامی غیر از ایثار و جهاد در راه خدا هیچ معنی ندارد.

شهید سرهنگ دوم سعید مریدی از کارکنان فراجا در استان هرمزگان شامگاه ۲۱ فروردین  در منطقه رودخانه‌بر از توابع شهرستان رودان در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی مواد مخدر به شهادت رسید.

وی از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله اشرار قاچاقچی قرار گرفت.

سرهنگ دوم شهید سعید مریدی از کارکنان فرماندهی انتظامی هرمزگان در شهرستان رودان و رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فراجا در رودان بود.

از این مامور وظیفه شناس که برادر شهید عباس مریدی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است، ۳ فرزند به یادگار مانده است.

عکس و گزارش: حامد آزادی

پایان پیام/۸۸۰۵۹  

دیدگاهتان را بنویسید