مأموریت ویژه رئیسی به وزرای نیرو و امورخارجه: حق‌آبه ایران از هیرمند را با جدیت پیگیری کنید

رئیس‌جمهور به وزرای امورخارجه و نیرو ماموریت داد با توجه به اهمیت حق‌آبه ایران از رود هیرمند، این مسئله را به‌طور ویژه و با جدیت پیگیری کنند.

مأموریت ویژه رئیسی به وزرای نیرو و امورخارجه: حق‌آبه ایران از هیرمند را با جدیت پیگیری کنید

به گزارش گروه سیاسی مدیریت استراتژیک، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در نوار غزه و درخواست صهیونیست‌ها برای برقراری آتش‌‌بس، تصریح کرد: گرچه شهادت عزیزان ما در غزه اندوه‌بار بود ولی جریان مقاومت در فلسطین با ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی، نشان داد ابتکار عمل را در دست داشته و حرف نهایی را ‌می زند.

آیت‌الله رئیسی همچنین با ماموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، تاکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مسئله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.

رئیس جمهور در ادامه همکاری صدا و سیما در انعکاس دقیق و خلاقانه تصمیمات و اقدامات دولت در جهت امیدآفرینی هر چه بیشتر در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمنان و بدخواهان همواره برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم فضاسازی می‌کنند و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید با انعکاس هوشمندانه واقعیت‌ها، امید و اعتماد را در جامعه افزایش دهند.

رئیسی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت رهبر مذهب تشیع، حضرت امام صادق(ع) توجه به مقام ولایت، مبارزه با ظلم و تربیت انسان‌های صالح را از آموزه‌های آن حضرت دانست و بر لزوم توجه دولتمردان به سیره و سلوک امام صادق(ع) تاکید کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید