برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در این شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در گرگان

علی دیلم کتولی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قالب 20 غرفه در پارک شهر گرگان برگزار شد. وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر ادامه دارد، تصریح کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان از تمام ظرفیت های بخش اقتصاد مقاومتی استفاده شد تا تولیدات خودشان را به مردم معرفی کنند. فرمانده سپاه ناحیه گرگان درخصوص برندسازی محصولات تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا با واگذاری تسهیلات و فراهم کردن فضای مناسب برای ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت و اماکن سپاه با سایر دستگاه‌هایی که با ما در تعامل هستند در اختیار کارآفرینان قرار دهیم. دیلم کتولی افزود: یکی از دلایل ایجاد نمایشگاه ه، عرضه محصولات تولیدی کارآفرینان است به دنبال این هستیم که یک نمایشگاه دائمی در شهرستان گرگان راه‌اندازی کنیم. وی افزود: ما در شهرستان گرگان با مشکل فضا مواجه هستیم اگر بتوانیم فضای مناسبی را برای ایجاد یک نمایشگاه دائمی درنظر بگیریم عرضه محصولات کارآفرینان با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می فرمایند «بالاترین عبادت خدمت به مردم است» اگر می‌خواهید برای دوام و بقای انقلاب تلاش کنید باید در راستای خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه قدم بردارید. انتهای پیام/83019

دیدگاهتان را بنویسید